More like me and less like you!

Och så försvann värmen lika fort som den kom! Saknar den redan men what to do? Blir bara till att plocka fram understället igen trots att jag hade tvättat och hängt undan det!
Mår förövirgt inte superbra direkt, ont i fötter och mina lungar känns helt slemfyllda och halsen är inte dirket på min sida men vafan träning blir det ändå! Kanske kan få fortsätta att spela forward i fotbollen för det va riktigt kul. Speciellt efetrsom jag passade fram till målet och enligt mig själv gjorde en helt okej match :) (Bra att ha självförtroende :P)

Vill också ha lite varmare så jag kan gå ut och börja ta lite kort och lära mig den här kameran nångång men får väl släpa med mig nån stackare ut i kylan nån dag för det också så ska det nog gå bra.
Annars går väl livet vidare, händer inte så mycket speciellt förutom träningar och jobb. Hoppas på bra väder på lördag då det är dags för fest och kanske lite golf innan om vädret tillåter :) Ska bara övertala Lelle att följa med på festen också så jag inte blir själv.
Imorgon firar även Johannes och jag 1 år och 5 månader borde det bli om jag räknar rätt. Blev tillsammans 30 december så då borde det bli 5 månader 30 maj, eller? Någon mattekunnig får gärna svara ;)

Nu ska jag krypa ner i soffan och sova en stund innan träningen och hoppas jag vaknar upp superpigg!

Puss hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback