Saknar solen

Usch! Säger bara att jag inte har flyt i livet just nu. Kom lika fort som regnet kom. Missar nu antagligen träningen, matchen och festen. Jag som verkligen såg fram emot matchen! Ska prata med Stefan ikväll och se vad vi kan göra åt saken ;)
Har alltså legat hemma nu i två dagar och bara glott på tv:n och försökt äta lite sen har mina tarmar levt livet och typ dansat livet ur sig i min mage så jag får panik och måste krypa ihop i fosterställning, gillar inte min mage direkt kan jag lätt säga!!
Nu blir det dags att återgå till min kära tv igen så hörs imorgon när jag förhoppningsvis mår bättre :)

Myser förövrigt runt i älsklingens alldeles förstora Sverige onepiece :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback