Sommaren är här

Åh jag bara älskar vädret! Jag cyklade till jobbet, hör och häpna, i bara shorts 20 i 7 och jag frös inte! Jag måste vara sjuk eller på riktigt frisk, haha!
Älskar det helt enkelt och livet är så mycket bättre när solen skiner och värmen kommer krypandes.
Veckan har gått så himla fort och vi slutade tidigare idag, mycket tidigare så jag har varit duktig och tvättat soffklädseln och handlat. Sen såklart solat på balkongen en stund :)
Ikväll är det fotbollsträning och jag längtar och det ska bli superkul! Johannes ska följa med ut idag och kolla på träningen och se om han vill hjälpa till lite.
Imorgon är det fredag och jag har tagit ledigt från jobbet för att hänga på röntgen där jag hoppas att det går fort för sen ska vi till Västerås och sen ska helgen bli jättebra :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback