Take another look Take a look around It's you and me It's here and now

Helgen har varit jättebra! Strålande solsken och en match som faktist gick bra för min del trots fotbesvär så trots förlust är jag nöjd med min insats :)

Har även typ bara tagit det lugnt och degat på soffan eftersom min älskling bara jobbar och jobbar så jag har lite svårt att ta mig ut själv men det va väldigt skönt att bara göra ingenting. Skulle gått ut och lärt mig kameran lite mer innan jag lämnar tillbaka den (a)
Men seg som jag är efter vecka så blev det självklart inte så men en powerwalk innan matchen blev det så lyckades med ett mål för helgen :)
Älskar smoothies också har jag märk så nu blir det en till kvällen tror jag :)
Har även spelat golf idag med Anna och Mats och gick bättre mot slutet och jag var så överlycklig för att det äntligen går bättre! Va så nära att sluta efter förra träningen så skönt att veta att det går igen för min del! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback