With you as company I left all I knew and found a better part of me

Äntligen är veckan över! Kanske den jobbigaste i mitt liv tror jag men överlevde och nu sitter jag här hemma själv och väntar på att Johannes ska komma hem och göra mig sällskap. Han har fan inte varit hemma nått och då har han bara haft jouren i två dagar så får väl se hur det blir med resterande dagar blir. Håller tummar och tår för att slippa vakna till hans hemska ringsinal på nätterna men det går väl som det går.

Är iaf helt överlycklig eftersom jag hittade mitt avsnitt till en serie som jag har letat efter i två år men så äntligen hände det. Ska fira med en fruktsmothie ikväll tror jag faktist :)
Imorgon är det matchdags borta mot Film, får se hur länge foten är villig att sammarbeta men vi satsar på en halvlek i taget tror jag. Har bestämt mig för att köpa min kamera nu också så Jimmy kan få tillbaka sin nångång. Vi bestämde oss idag för att lägga trall på balkongen så man kan luta sig tillbaka utan att slå i huvudet i räcket ;)

Ska nog faktist dra ut på en promenix imorgon förmiddag så man blir lite pigg sen boka tvättid så soffan kan bli vit igen. Ska köpa en gråaktig soffa nästa gång vi ska köpa en ny så det inte syns så fort den blir minsta lilla skitig. Mitt ilands problem idag tor jag.
Känner mig jättepigg i benen nu så kanske blir en sväng på löpbandet innan jag kryper ner i soffan igen.
Hörs imorgon!
Puss


leker med kameran här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback