You shook me all night long

Återsken va såååå jäklans bra igår! Bästa föreställningen jag har sett av dom!! Klappade händerna tills dom ömmade då stampade man takt istället. Tack mamma och pappa för en jättetrevlig kväll med middag och underhållning.

Började lördagen med att kliva upp ganska tidigt för att ta en promenad ner till Anna och Mats där det bjöds på frukost bestående av ägg och bacon, mums!
Gick hem igen och bytte kläder för att hinna åka till Barkarby och köpa lite kläder sen fort hem för att hinna se fotbollen, missade en kvart och missade två mål. Inte okej men fick dock se fler mål, tyvärr då åt båda hållen så det var tråkgt att Arsenal inte ser allvaret i situationen och nu kanske missar Champions League.
Drog ner på stan en stund med Maria för att kolla vårmarknaden men insåg att den var så mycket bättre när man var mindre så det blev en kort visit innan jag åkte hem för att fixa mig innan kvällen. Cyklade ner till Sarajevo i motvind, kom knappt fram och kändes som det var 40 grader varmt men det var skönt när vi cyklade ner till Bachohallen i medvinden :) Tänk om man kunde ha medvind jämt ;)
Som sagt, dansade sjöng och klappade med för fullt i Bachohallen sen vidare på 50års fest. Att jag inte har tuppat av redan nån gång under den här dagen är ganska starkt jobbat av mig tycker jag faktist :)
Hem vid ett tiden och bums ner i säng efter en riktigt bra dag. Tänk om alla dagar kunde vara såhär!

Idag har vi varit hos Mats och Anna igen och ätit frukost och även fått med lite sallad hem som blev över från gårdagen. Nyduschad sitter jag nu här och väntar på att klockan ska bli två så jag kan få åka upp till golfbanan och spela med Jonas och Mats medans älsklingen redan har åkt ut till orresta för att spela med några jobbarkompisar.
Kan ju fördriva tiden här hemma med att titta på sängen vi ska köpa och sen kan jag längta lite tills jag har sparat ihop pengar till min kamera som jag vill ha :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback