Är kär i min sambo!

Kass uppdatering men har inte orkar skriva då det har varit väldigt mycket. Lördagen va riktigt trevlig hemma hos Eva och Håkan, hade dock varit roligare om jag hade fått kunna dricka alla goda drinkar/groggar som gjordes men eftersom jag åt mitt kära penicillin så fick jag vara nykter chaufför istället men det va riktigt roligt som sagt. Åt godaste maten iaf som jag ska testa här hemma inom en snar framtid. Spelade spel så det blev mycket skratt och vi avrundade väl vid 1 tiden tror jag det va.
I söndags så kollade jag på så mycket bättre, tycker att Darin gör om låtarna jättebra men det är min åsikt det. Sen hälsade vi på Maja en stund jag och Johannes. Satt och pratade lite innan Jonas och Jimmy kom dit. Åkte hem oh bytte om och handlade på vägen sen va det bara att åka ner till Natti där vi mötte upp Isabel, Putte, Marcus och Teresa innan vi åkte ner till Joar för bio. Kollade på nya twilight och Gud så bra den va då fast Johannes och Putte hade lite andra åsikter eftersom don höll på att somna hur man nu kan göra det till då bra filmer. Tycker dock att det inte behövde vara 15 års gräns på den. Mycket nöjd med helgen isf.
Veckan på jobbet har hittills gått sjukt segt och den är inte slut än. Jag och Frida är rätt säkra på att någon drar tillbaka klockan för igår gick den aldrig framåt kändes det dom.
Har umgåtts med Maria en stund också men annars har jag inte orkar göra nånting. Somnade senast igår med fötterna över ryggstödet och huvudet hängandes ner över soffkanten(Inge vidare skönt) innan jag tillslut gick till sängen.
Fick tråkiga besked imorse så dagen har varit sådär men imorgon åker vi till Gävle för att titta på hockey! Yeey
Den här gången ska det gå bättre än förra gången, håller alla tummar som går. Sen blir det hotellmys med älskling innan vi åker hem på söndag. Superskönt att komma iväg på en liten minissmester :)

Just det min medicin hade inte hjälpt så mycket som läkaren hade hoppats så fick kortison utskrivet som jag ska testa också. När jag ska hämta det tror ni det finns?! Nej såklart så får ännu en gång börja senare och hoppas dom har hunnit få in det innan vi måste åka imorgon.
Nu ska jag packa väskan sen ska jag lätt somna i soffan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback