Födelsedagspresenter

Idag har varit en helt underbar dag här i Gävle. Började med frukost halv 9 sen tillbaka till rummet där vi tog en varm dusch och sen kröp vi faktiskt tillbaka ner i sängen en stund till. Råkade visst somna så vaknade utvilade och glada vid 12 taget då vi gick över till gallerian och käkade lunch. Gick på paketjakt och det gick väldigt bra, klara på en timme. Strosade vidare ett tag på stan och kikade och tänkte att man skulle bo såhär i en lite större stad men va fan, Enköping duger väl så man får njuta extra när man åker bort :)
Bowlade senare och det gick hyffsat, Johannes vann bara för att Stefan lär honom massa saker men jag vann en serie iaf innan jag blev för trött i armen men då bytte jag bara till vänster en stund. Gick inte lika bra som vanligt med fel arm(alltså inte tre strikar i rad) men gick hyffsat. :P
Är så sjukt glad idag, mest för jag har min Johannes och livet känns så bra med honom. Gaaah, känslan alltså! :)

Hängde i baren en stund sen där drinkar intogs innan vi gick till o'learys och åt middag. Baby back ribbs blev det för min del, mums!
Nu sitter vi på hotellrummet och kikar på x-factor och dricker rödvin. Blir lugnt för imorgon går färden hemåt tidigt för att hinna med allt. Dagen kommer bli perfekt!

Jag älskar dig Johannes, dom här dagarna har fått kärleken att växa ännu mer! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback