Gurka och dipp med en galen katt

Har fått nått på hjärnan. Måste ha gurka och dipp! Tänker på det hela tiden för det är så sjukt gott ;)

Dags för kastrering av Zlatan för nu vet jag inte vad han håller på med längre. Jamar och springer som en idiot fram och tillbaka så är nog dags snart. Johannes ringde veterinären idag så vi väntar på att han ska ringa upp bara.
Nu tänker jag fortsätta hänga framför tv:n och revenge och vänta på Johannes och sen blir det chili con carne till middag och ikväll är det Sverige England son vi ska kika på :) två dagar kvar till helg, underbart!
Måste även förbi ep och hämta ut min vinst! Jag vann en grej som jag bara hade fyllt i på skoj hemma hos mamma och pappa men som dom skickade in så än så länge är jag miljonär tills lotten är skrapad ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback