Höstmys

Unnar mig chaithe och tända ljus medans pojken min tränar. Ska komma igång jag med igen men byter nog gym och hänger med Isabel till friskvårdarna istället :)
Ska dock inte göra något förhastat utan äta klart min medicin och bli fullt frisk sen börjar vi lite lugnt så ska det gå vägen :) läste även en intressant artikel i kurera som jag tror stark på så ska testa den!
Nu är jag inne i en härlig läsperiod igen så fram med massa the och en härlig bok så är livet perfekt. Får gärna ha en kille brevid mig som masserar mina fötter men det kanske är att begära lite för mycket ;) haha

Längtar redan till helgen trots att det bara är tisdag men dagarna har varit så sjukt långa. Tar liksom aldrig slut så känns sådär att veta att det är 3 dagar kvar men nästa vecka blir bättre för då har älskling och jag planer :)
Förövrigt gillar jag mig tokiga kisse som har smitit ut i trapphuset 3 ggr fast han stannar bara utanför och kikar lite försiktigt. Han är konstig han.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3124429/images/2012/pic_50a280b5e087c368d68fbea5.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3124429/images/2012/pic_50a280b99606ee20bef101da.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback