Lyckades med hela planeringen

Igår blev ju inte som planerat men va ganska kul ändå. Jag hade filmmys i soffan och så kikade jag på så mycket bättre. Samtidigt i rummet så spelade Johannes och Stefan ölspelet. Va lite konstigt men kul. Va lite väl inne i filmen så missade att dom hade druckit så mycket så det blev som sagt en riktigt roligt med deras diskussioner :) haha
Kvällen slutade däremot ganska tidigt men så går det när man dricker lite väl fort och lite för mycket.

Imorse så vaknade vi klockan 8 pigga och glada. Storstädade hela lägenheten så nu doftar det underbart och toastolen skiner! På riktigt!
Pantade alla flaskor och vi fick 90 kr. Då har man väntat alldeles för länge enligt mig men nu är hela garderoben tom igen. Sen en snabbis till erikslund där vi köpte skor, båda två lyckades hitta :) jag köpte ett par snygga högklackade och ett par riktigt varma skor. Tror på vinter iår! Håller tummar och tår för det.
Blev ingen träning för mig idag eftersom jag fortfarande inte är helt frisk så blev hemma framför tv:n så nu är det serier som gäller innan vi ska ner till Johannes mormor och morfar och hämta en spegel sen ska vi köpa mat. Redan hungrig men får stå ut några timmar till. Köpte ett nytt duschdraperi som jag har satt upp nu och blev väldigt nöjd men Zlatan är mest nöjd för han leker med det gamla :)

Köpte även breaking dawn del 1 för den hade jag inte!!!? Hur kan jag inte ha den men ska iaf kolla ikväll sen ska vi försöka bestämma en dag när vi ska se del 2 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback