Nov. 09, 2012

Äntligen fredag och en bra fredag känns det som :) sprang ner till bilen och satte i värmaren eftersom termometern visade minus 5! Burr
Som sagt det känns som en bra dag idag. Vet inte riktigt vad kvällen har att erbjuda men någonting roligt ska vi nog kunna hitta på tror jag nog. Har iaf fått tabletter som kroppen tål så nu kör vi penicillinkur i 10 dagar så ska jag känna mig fullt återställt igen.
Igår körde jag och Johannes lite twilight maraton, eller vi kollade på två filmer och mumsade på mat från Sarajevo. Han firade att hans jour va över och jag har inget emot lite god mat en vanlig torsdag.
Döpte om Zlatan till terror igår en stund då han va helt hopplös mot mig men då tog jag till sprutan och sprutade på honom så han skulle förstå att det han gjorde va fel sen så blev vi bästa vänner igen efter en timme :) då kom han och kröp upp i min famn. Då älskar jag honom ;) haha
Nu är det dag för jobb så håller tummarna för en bra och lätt arbetsdag :)

Ha en bra dag allihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback