Stenhård träning

Jaha då va snart veckan slut. Har gått ganska fort så det känns ju bra iaf och imorgon är det julbord med jobbet!
Idag har jag varit så snäll och frivilligt kört en mopperunda istället för min älskade bilrunda, det skulle jag inte ha gjort. Trodde att det skulle gå bra att köra men det va rent ut sagt livsfarligt. Så fort jag svängde lite så höll jag på att slira omkull men annars gick det ganska så bra. Imorgon ska jag få köra min egna mopperunda och den ser jag fram emot. Liten och bra framförallt vet jag exakt vart jag ska :)

Har också gjort mitt första gympass på friskvårdarna. Isabel tyckte att jag skulle köra slut på min kropp helt men då slog mig tanken att springrunda på jobbet imorgon kan bli jobbigt då så tog det lite lugnare men kan lova att mina ben och armar kommer vara trötta ändå och streta emot när jag ska arbeta.
Köpte ett halvårskort på en gång så där försvann lite pengar, som jag hade kunnat gjort annat kul för. Tack gode Gud att vi får friskvårdsbidrag så jag får tillbaka lite :) får helt enkelt leva på honom ett tag ;) haha


Nu ska jag få massage av bästa för nu är det periodvila :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback