Why does it feel so good but hurt so bad

Fredag kväll och den spenderas på bästa sätt. Ringde Marcus när jag hade slutat så han fick följa med och införskaffa middag, Blev oxfilé med typ strips och fetaoströra. Super gott så nu sitter jag här mätt och belåten och ska börja fixa iordning mig för att åka och fira Jessiqa eftersom hon nu bor i stan och måste bjuda hem folk :P haha
Ska bli riktigt kul att träffa henne igen eftersom det va typ när jag fyllde år som vi träffades senast, alltför lång tid enligt mig.
 
Är totalt slutkörd efter den här veckan så skulle kunna somna när som helst. Missade ju faktist sveriges match mot england eftersom jag däckade i soffan. Vaknade när Johannes skrek sen somnade jag om så det var väl en mindre lyckad kväll enligt mig men va iaf utvilad dagen efter och även klockan 4 på morgonen när min kära katt har fått för sig att han ska väcka mig. Helst genom att stånga mig så man vaknar sen sätter han sig på mig. Då får man snällt förklara att vi ska sova i två timmar till och då lägger han sig så snällt brevid innan han sticker igen och man får somna om. Det här har han lyckats med i några dagar nu men jag hoppas det försvinner. Han får väldigt gärna sluta med att ligga som en stoppkloss i dörren också för så fort man kommer hem så smiter han ut i trapphuset. Förut låg han alltid på soffan och kom springandes när man kom in men nu som sagt får man fånga upp honom när han sträcker på sig i trappan. Han tror att vi har skaffat större lägenhet och granskar ett nytt rum men det är bara mina tankar :P
 
Nu tickar klockan på så nu måste jag kila.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback