Grey's anatomy maraton

Har man inget bättre för sig när man är sjuk kan man lika gärna slappa framför tv:n och ha grey's maraton. Är nu inne på säsong åtta så får snart hitta en ny serie att glo på.
Försökte vara snäll att hjälpa Johannes med att såga lite brädor men blir ju svimfärdig så tar små pauser och så hoppas jag på att orka göra en till innan han kommer hem. Kan ju vara lite duktig idag. Har även lyckats få hjälp med fötterna så hoppas att dom här nya inläggen som är formade efter mina hälar ska kunna hjälpa lite mer och så håller vi tummarna för att han kan fixa mina vinterkängor så jag slipper köpa nya som ska kunna passa mina cp-fötter. Känns som det går lite åt det håll iaf :) nöjd tjej!
Blir dock hemma imorgon också eftersom jag vill bli helt frisk plus att jag fortfarande har feber så är så tvungen att vara hemma. Nästa vecka är det dags för att operera bort tanden så hoppas det går ganska smärtfritt för jag vill gärna vara med på träningen nästa helg för nu börjar revbenet känns bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback