Kicking this fevers as

Äntligen feberfri efter 4 dagar i soffläge. Nu sja jag gå upp, tappa upp ett bad lägga mig i det och verkligen tvätta bort allt det sjuka och det kommer kännas superbra. Först måste jag bara ta tag i tvätten som hänger i vägen :(
Hela veckan har varit så ointressant, legat i soffan och glott på tv. Kul liv va?
Ikväll ska vi ta med katten och åka ner till mamma och äta mat, hasselbackspotatis bjuds det på och nått kött :)
Som Johannes har längtat efter det. Plus att vi ska storstäda bilen också för nu är den riktigt skitig inne med gräs och massa annat som inte borde vara där.
Imorgon blir jag dessutom utslängd från lägenheten då grabbkväll står på planeringen så pigg eller inte så ska jag hänga på Jenny och Natta. Får se vad vi hittar på under dagen också. Kanske färgar och klipper hår, vem vet?
 
Nu ropar nästan duschen på mig så in med lite ljus en bra bok så ska jag vila upp mig ordentligt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback