Tandläkaren

Korta jobbdagar älskar jag!

Imorgon börjar nästa renoveringsprojekt här hemma :) vardagsrumsväggen ska göras om, panel ska sättas dit! Kommer bli supersnyggt hoppas jag. Så just nu är Johannes och Marcus och köper allt som behövs medans jag väntar på att klockan ska bli 10 över 6 så jag kan åka till tandläkaren, kul va?
Tandläkartid så sent endast för att prata operation. Någon som vill byta liv med mig!?
Dock är det ganska bra att jag har fått tid eftersom mina visdomständerna växer så det knakar och jag har då verkligen ingen plats för dom i min mun så hoppas på att dom tas ut..
Nu ska jag vila upp mig innan jag måste spetsa mina öron för jag kommer ha lite svårt att förstå men det löser sig nog :)



En bild på väggen nu innan vi börjar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback