Tandlös

Äntligen är den ute men fy fan säger jag bara. Tog härliga två timmar då dom drog och slet i min stackars kind som gör ondast. Borrade tills borren gick sönder, kändes sådär jag säga. Låg och spände mig under hela operationen så jag fick påminna mig själv att slappna av ibland och resulterade i att jag istället låg och skakade bara så det va bland dom två värsta timmarna i mitt liv. Kommer aldrig mer ta ut en visdomstand, om jag gör det ska jag va nersövd!
Men får tänka positivt för nu kan den inte göra ont längre och inte heller orsaka feber med huvudvärk så jag får helt enkelt knapra tabletter tills smärtan försvinner. Har fått en fin liten hamsterkind så att gapa är helt omöjligt. Knappt så jag får in mina tussar i munnen så det är lite jobbigt. Märkte också att ett stygn har gått upp så jag hoppas det inte gör något eftersom munnen inte går att öppna så det känns ganska svårt att åka till tandläkaren imorgon och sy ihop igen. Har fått nog av dom för tillfället.
Lyckades också med att spy upp massa blod som jag har fått i mig under dagen så just nu tycker jag väldigt synd om mig själv och illa mår jag igen men det är hungern. Inte alls för mättande med fruktsoppa men imorgon kanske jag kan få i mig mer mat :/
Måste tacka snälla Frida som kom upp en stund innan hon va tvungen att åka ut på träning men sällskap en stund fick jag iaf. Hon erbjöd sig dessutom att komma upp en stund efter men nu är jag helt slut så ska nog sova snart så då tyckte jag att hon skulle slipps sitta här med mig när jag sover ;) men tack snälla Frida, bäst idag❤

Nu ska jag fortsätta sitta under täcket med ispåse mot kinden och vänta på att tabletten börjar verka och illamåendet avtar.
Håller tummarna för att jag är pigg på söndag så Hanna kan fixa mina naglar och att jag orkar åka ut på fotbollsträningen. Nästa vecka blir det förhoppningsvis lite förändring med håret, alldeles lagom till års ❤



Ber om ursäkt för bilden men här ser man iaf svullnaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback