Värmen som försvann

Håller mina tummar och tår att Johanna har fått hem en snäll häst så hon kan fortsätta lära mig att rida ;) hade så kul förut när vi försökte och det var två år sen så nu är det dags igen tycker jag! Haha
Tycker att det är lite roligt så skulle vara kul att faktiskt kunna på riktigt så är det någon mer som känner att dom vill ha ett hopplöst fall så får man gärna ta mig under sina vingar :P


Imorgon är det äntligen fredag vilket betyder att jag får umgås med min fina Maria som jag inte har träffat på länge så nu är det på tiden. Ingen aning om vad vi ska göra men det löser sig alltid.
Nu springer verkligen veckorna äntligen förbi så på måndag ska jag äntligen till ortopeden efter 3 månaders väntetid så hoppas dom säger nått bra bara! Längtar nästan tills måndag men först ska jag njuta av helgen :)


Idag har vi varit och firat mormor som fyller hela 82 år och som nyligen firade 60 årig bröllopsdag. Så vill jag också ha det säger jag bara. När jag och Johannes är riktigt gamla ska vi också kunna fira 60 årig bröllopsdag men då ska man kanske ha gift sig också ;) måste alltså fundera lite på det också om man vill fira det. Nu ska jag krypa till sängs och drömma om framtiden tror jag bestämt!
Puss och godnatt!


Kommentarer
Arga Anna säger:

60-årig bröllopsdag är klart imponerande, jag räknar inte med att jag och Johan tar oss dit - fast det är klart, med tanke på hur gammal hans mormor är och hur gammal min morfar blev så är det kanske inte helt uteslutet.

2012-10-13 | 01:09:21
Bloggadress: http://www.argaanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback