We're not broken just bent

Några timmar kvar innan helvetes tanden åker ut! Ska bli väldigt skönt att slippa den smärtan som så fint uppstår på bara några sekunder och som typ slår ut mig. Så lite smärta efter en operation kan jag lätt ta :)
Har varit på Apoteket och hämtat ut mina tabletter och fruktsoppan är inhandlad så jag är redo för morgondagen. Dock lite ledsen för Johannes ska åka på hockey, Färjestad mot Brynäs som jag också ville se :( så först missar jag dirty dancing med mamma så pappa fick åka istället sen missar jag hockeyn. Allt för en liten tand. Så kunde inte Frida göra mig sällskap på kvällen heller så får bli ensam när mitt lugnande går ur kroppen.

Ikväll ska jag äta popcorn och titta på Arsenal och komma ihåg hur det känns att inte ha ont i munnen.
Btw så är jag fortfarande helt öm i ryggen efter promenaden i måndags men så blir det när man i har tränat på ett bra tag. Måste ta tag i mig själv och komma igång nu igen när revbenet äntligen har läkt :) Men nu blir det grey's i väntan på att Johannes kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback