wine night

Härlig kort vecka men ganska mycket arbete utanför jobbet. Renovering klar och vi kunde inte varit nöjdare med resultatet. Känns verkligen hemma nu på riktigt så mycket nöjda. Lite finjusteringkvar med tavlor osv men sen så.
I lördags var det vinkväll hos Isabel, mycket trevligt som slutatade med för mycket vin men riktigt kul! I söndags så förfrös vi när vi kollade på fotboll i Heby så då kom vi fram till att det var bra att det var sista matchen. Nu ser vi fram emot avslutning, års och innomhusträningarna men våra kära tränare jojjo och steffi ;) haha
 
Hela veckan har som sagt sprungit förbi då vi har jobbat på kvällarna med panelen och mina jobbdagar har varit ritkigt korta :) (nöjd tjej)
Igår vastefan här och hjälptes oss att bli klara med allt och idag har vi varit på bruket med all skit som legat här hemma och sen städat hela lägenheten. Det kommer nått bra med att göra om, man får rent överallt efteråt!
Resten av dagen har spenderats i soffan med Johannes och Jonas innan jag fixade mig och åkte på middag medans Johannes fick gäster här hemma.
Snäll som jag är åkte jag förbi coop innan jag åkte hem och handlade lite chips som jag fick sms om att jag skulle handla sen kom jag hem och då låg mitt lag under i TP med 3 pluttar men sen vände vi och vann. Kan bara ha att göra med att jag kom hem och inte med att alla andra hade druckit en hel del och var väldigt trötta och men ofokuserade ;)
 
Men nu är det Criminal minds time i sängen eftersom min älskling ligger och halvsover i soffan och väntar på att jag ska bli klar så vi hörs!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback