But I'd rather work on this with you Than to go ahead and start with someone new

Längesen jag skrev här. Haft fullt upp på jobbet och jag har varit hos kiropraktorn och börjat fixat till ryggen. Känns bättre redan efter första gången men så skulle jag inte ha spelat fotbollsmatch men blev inte så utan jag spelade ändå, i en kvart innan jag blev manglad av en tjej så nu har jag jordens största lårkaka som gör att jag inte kan gå sen lyckades jag landa på min arm så har troligtvis spricka i revbenet så fick noll sömn inatt. Har legat här hemma som en liten invalid. Imorgon ska jag dock åka till jobbet och hjälpa till för där är det kaos. Får strutta runt på ett ben och hjälpa till så mycket det går :) haha
Ska nog faktiskt skita i våran sista match för senaste matcherna har jag bara gjort illa mig ordentligt och jag vet inte vad som händer nästa gång. Lär väl bryta ett ben om det ska fortsätta såhär :P
Nej men seriöst så känns det som nått ännu värre kommer hända så för att vara på den säkra sidan borde jag avstå men jag känner mig själv allt för väl så nästa helg står jag där på planen ombytt iaf.
Nu ska jag vila vidare och vänta på att Marcus ska komma och hjälpa mig med handlingen för det klarar jag inte själv för tillfället ;)
Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback