Don't wake me 'cause I'm dreaming

Då va helgen slut och jag har inte gjort ett dugg förutom en helt onödig match på sämst plan. Legat hemma och sovit alldeles för mycket. Inte ens vin drack jag fast jag sa att jag skulle unna mig både i fredags och i lördags. Känns som en riktigt värd helg att komma ihåg..
Har iaf burit upp saker till förrådet så det blev lite mer plats i garderoben igen men det sammanfattar nog allt.

Vi har också lärt oss Zlatans sovrutiner. Först kommer han till mig en stund sen går han till Johannes och säger godnatt i en minut sen kommer han till mig igen och kryper upp på mitt bröst fast jag sitter så jag får hålla i honom hela tiden sen somnar han där. Hur söt som helst :)

Har även sett världens sämsta film, har blivit utnämnd till det och med all rätt. Birdemic ska ni kolla på om ni vill ha ett gott skratt och nöjer ni er inte med den så har dom tydligen släppt en tvåa också så bänka er framför era tvapparater och kolla på dom :P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback