En kärlek så varm utan den vilket öde

Ligger hemma med en mage som inte är på min sida. Måste ha en toa i närheten hela tiden för när jag inte har kramp så måste jag till toan och det blir inte bättre av illamåendet. Har mått illa sen i söndags så jag har ingen aning om vad det är för fel heller :(
Har tagit med mitt täcke ut till soffan och min toblerone så här tänker jag ligga tills jag mår bra igen. Ska ringa och säga att jag inte kommer imorgon heller :( suck! Trodde att jag skulle slippa sånt här snart men icke då....
Tur att jag har lilla Zlatan hemma som ligger och sover på mig. Vi utnyttjar absolut inte hela soffan eller sängen utan ligger så nära vi kan.
Tror han är lite sällskapssjuk lillkatten :) fast just nu ligger han faktiskt uppe på soffkanten och kollar ner på mig bara för att jag försöker äta och håller på att gosa ner mig i soffan igen men så fort jag har lagt mig tillrätta kommer han på en gång. Vi kunde inte ha fått hem en bättre katt och han har äntligen börjat äta ordentligt och börjar sakta men säkert gå upp i vikt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback