Happier everyday

Måste tacka Johanna och Kalle för en supermysig middag i lördags. God mat, god dricka, mycket skratt och dans :) haha! Blev en liten kort utgång på all in som sög men kul att gå ut med min underbara pojkvän <3
Hade dessutom mina nya snygga jeans på mig också och jag älskar dom!!!
I söndags så blev det fotboll hos Putte och Isabel innan vi åkte och storhandlade. Vuxenpoints! Haha usch va det är tråkigt att vara vuxen ibland men det har fler fördelar än nackdelar iaf må jag säga. ;)

Är sjukt sugen på en garderob till sovrummet eftersom våra kläder inte får plats trots våran stora garderob och byrå och nätkorgar eller hur man förklarar. Förstår inte att det tar så stor plats när man skälv inte tycker att man har speciellt mycket kläder ;)



Eftersom jag verkligen lyckades paja mitt revben så missar jag garanterat sista fotbollsmatchen så det va riktigt tråkigt men eftersom jag inte ens kan springa än, inte ens jogga så gör jag ingen nytta så det va ju kul! Får kolla på helt enkelt.
Så ikväll blir det ingen träning utan soffläge framför grey's så inge synd om mig iaf ;)








Förstår mig inte på dig och din värld du lever i





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback