Jag är lyckligare nu

Kass uppdatering..

Igår så blev det inte myskväll med bara tjejerna utan middag för 5 och Singstar på det innan vi gav upp för tröttheten. Riktigt roligt och trevligt så är supernöjd. Får ta en myskväll en annan gång helt enkelt!
Nu sitter jag och väntar på att lena ska komma och hämta upp mig så vi kan åka till Isabel. Eftersom Putte är i London (inte alls avundsjuk) så blir det middag och vinkväll med lite trevligt folk :)
Trodde att jag skulle ha lämnat Johannes med lite sällskap här hemma men eftersom han är sjuk så får han spendera kvällen endast med katten men det ska nog inte gå någon nöd på honom eftersom jag är världens snällaste flickvän och köper hem massa gott :)

Nu ska jag fixa det sista innan jag ska iväg, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback