Mysfredag på schemat

Fredagen är här och det betyder att man kan koppla av och njuta för fullt!
Tacos till middag självklart eftersom det är fredag och det va så länge sen vi åt det sen blev det snabbt ombyte till min underbara onepiece. Nu sitter vi bänkade i soffan och kikar på film och dricker vin. Precis som det ska vara :)
Dock håller mina två pojkar på att somna så måste hålla dom vakna här annars blir det bara fredagsmys för mig själv.
Imorgon bär det av till Västerås för shopping sen middag på kvällen, mysigt!
Måste ut och ta lite kort nu när träden börjar bli så fina men jag har ingen ork till det alls :(

Va nere på innebandyn i torsdags och kände suget på en gång men ska tänka lite på det. Kanske skippar det ändå.




Dina blickar säger mer än tusen ord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback