Myyyys

ÄNTLIGEN!!
Min underbara onepiece är äntligen hemma och är redan på mig. En riktigt skrikrosa men då kan jag ju liksom aldrig lämna lägenheten och bli en sån som lallar runt i den överallt. Jag är fast i lägenheten och måste byta om innan jag lämnar lägenheten. Hade jag valt den gråa hade jag kunnat gå ut utan att tänka på den och blivit som alla andra lata personer men den är ju så grymt skön så önskar ju nästan att den va grå så jag skulle kunna bo i den ;) haha

Har fortf sjuk ont i magen och börjar snart tro att det inte är det vanliga problemet eftersom mina tabletter inte gäller och då blir det bara ännu jobbigare :/ men idag va det lite bättre för en gångs skull.
Har även sett min fina lårkaka och dobbmärket som orsakade stora blåmärken på benen så har lite problem att gå för stunden men med en vinst i bagaget så överlever man det. Även snygga blåmärken på armen för våra kära motståndare spelade fotboll med armarna och inte fötterna :@



Nu blir det filmmys i soffan i min onepiece!
Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback