we are hiding in a safer place

Som sagt min kväll igår blev ju inte som planerat när jag inte drack utan satt nykter hemma hos Maria med magont. Åkte hem vid 11 tiden och la mig i sängen direkt och kollade på criminal minds en stund innan jag somnade.
Idag så kom jag på den briljanta idén att åka till intersport och använda mitt presentkort. Hittade ett par löparbyxor i en lite tjockare modell så jag kan använda dom även när det blir kallt så hårdträning nu då :)
Bestämde mig även igår att jag ska börja med innebandyn igen så får se hur det går men hoppas det går bra för det va så roligt sist :)
Lina och jag bestämde oss för att spela klart våra fotbollsmatcher sen börja med innebandy så vi inte tränar slut på oss innan.

Ikväll blir det middag hemma hos Putte och Isabel så det ska bli mysigt men innan de blir det nog en pw bara för att vara lite hurtig :)
Imorgon är det fotbollsmatch på schemat och handla lite så vi får nån mat i oss här i huset :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback