bilddagboken - ett minne blott

Eftersom att det pågår fifa ute i vardagsrummet med öldrickande som straffar så får jag, den enda som jobbar imorgon fint stänga in mig på rummet med gamla datorn och roa mig bäst jag vill.
Har spenderat senaste timmen med att kolla igenom bilddagboken eller vad den nu heter. När jag sitter vid den andra datorn med bättre internet ska jag spara lite bilder och lägga upp :)
 
Idag har det som vanligt varit en slitsam dag på jobbet, börjar bli en vana känns det som...
Kom hem och blir bjuden på torsdagslyx, ryggbiff med strips och hemmagjort vitlökssmör och bea. Mums fillibubblan så gott det var.
Kände att jag skulle behöva ta tag i träningen snart med är för lat, tur att fotbollen börjar nästa vecka med min favorit, fys!
 
Nu blir det ett avsnitt sen criminal minds och imorgon är Johannes skyldig mig massage! punk slut
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback