The snow is back

Min kära Johannes fick i söndags väldigt ont i magen och va tvungen att stanna hemma från jobbet i måndags och tisdags och vi trodde att jag skulle klara mig för jag pallrade mig till jobbet i måndags men så natten till tisdagen förstod jag att sån tur hade jag inte att jag skulle klara mig så nu va det min tur att stanna hemma. Idag mår jag iaf hyffsat bra och den värsta smärtan är borta och toaletten och jag har nu brutit våra vänskapband :P
 
För att göra oss lite gladare kom våran Ipad hem igår!!! yeeeey ;)
Har legat och lekt med den hela dagen plus att jag har tvättat och kollat serier. Upptäckte att när vi tvättar mörk tvätt här hemma så är det 95% av Johannes kläder och när det är vitt så är det tvärtom. Inte så att vi kan få lika varje gång, nej vi måste tvätta två gånger så båda kan få rena kläder :(
Har glott igen min bilddagbok igen och nu ska jag faktiskt lägga upp lite bilder från den.
I helgen ska det tydligen bli askallt men vi har sagt att vi ska ut och åka längdskidor ändå så det blir till att klä på sig ordentligt bara så ska det nog gå vägen ändå :) Är så lycklig att snön ville komma tillbaka :)
 
Är förövrigt kär i Brumo Mars röst och alla hans låtar. ÄLSKAR verkligen Young girls! Lyssna på den :)
Sen har ju Johannes lyckats få en låt på min hjärna eftersom han lyssnar på Let her go med Passenger hela tiden och den är ju ifs grym så det går väl an.
Finns så mycket saker man vill göra i livet och det är lite bittert att sitta hemma och lyssna på gammal musik och kolla på bilder från förr och veta vad man drömde om men som man sket i totalt. Är iaf nöjd med det jag har gjort och jag kan faktist tänka tillbaka på livet och vara glad för vad jag har fått göra :) Men som sagt alla har väl drömmar man aldrig uppfyllde..
Nu blickar vi frammåt och fokuserar på nya drömmar istället. Utomlands i år är ett måste och det spelar ingen roll om det blir Grekland i sommar eller Thailand i höst, bara det blir nått och så länge Johannes är med mig spelar det ingen roll vart vi hamnar. Först ska vi till fjällen med min familj så får längta dit så länge :)
Synd att Hawalii är för dyrt att åka till eftersom pappa så gärna vill dit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback