Opepp, är de ens ett ord?

Så fort vi har en bra dag på jobbet så skiter det alltid.. Värmerekord trots alla fläktar och så vattnet som pumpar ut på vårat golv och gör så de stinker. Värme blandat med doften av skit är inget som man kan rekommendera så jobbet är inget man vill gå till just nu men bara en vecka kvar sen har jag äntligen en veckas semester sen börjar nedräkningen till Thailand på riktigt :)


Äntligen spelar jag bra golf igen så det är riktigt kul att få sänka sig och lyckas med en bra runda gången efter. Känns som något faller på plats iaf.
Spelade med Anna, Mats och Johannes ikväll och det är så skönt att få komma ut lite på kvällen även om min plan sprack lite men får ta igen det imorgon. Imorgon börjat mitt nya liv, igen.
Ska ge de ett försök iaf och håller tummarn för att de funkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback